Job 8 van 17


Report this listing

Solliciteren



HR & Payroll Consultant


Functie

Bij Group S Management Services krijg je de kans om jouw HR-carrière in de hoogste versnelling te zetten! Wij zijn een team van enthousiaste professionals die gepassioneerd zijn door het adviseren, implementeren en beheren van diverse HR-projecten bij klanten in heel Vlaanderen. Wil jij betrokken worden bij uitdagende projecten en een brede ervaring opdoen? Dan is deze functie iets voor jou!

Functie:

Als HR Project Consultant bij Group S Management Services neem je diverse HR-rollen op je, afgestemd op de behoeften van onze klanten. Je ondersteunt bedrijven als Payroll Officer , staat in voor personeelsadministratie en loonbeheer, voert verschillende HR-opdrachten uit als partner voor management/werknemers (HRBP) of neemt de rol van Talent Acquisition op jou.

Taken:

  • Implementatie van HR-outsourcingprojecten beheren.
  • Bedrijven ondersteunen als Payroll Officer.
  • Personeelsadministratie en loonbeheer verzorgen.
  • Recruiter zijn om bedrijven te helpen de juiste talenten te vinden.
  • Diverse HR-opdrachten uitvoeren als HRBP.
  • Klanten adviseren over best practices en innovatieve HR-oplossingen.
  • Sterke klantrelaties onderhouden en mogelijkheden voor verdere samenwerking identificeren.
  • Flexibel inspelen op veranderende projectvereisten.
  • Projecten ondersteunen en uitwerken, zoals L&D, Onboarding, en meer.

Jouw profiel

Algemene vereisten:

  • Aantoonbare ervaring in HR of Payroll.
  • Sterke affiniteit met HR-processen en -strategieën.
  • Goede communicatie- en adviesvaardigheden.
  • Hoge mate van flexibiliteit en aanpassingsvermogen.
  • Proactieve en resultaatgerichte mindset.
  • Een teamspeler die ook schittert in zelfstandigheid.
  • Bereid om te reizen naar klanten op verschillende locaties in Vlaanderen in combinatie met hoofdkantoor of thuiswerk.
  • Vakdocumentatie bijwerken (wijzigingen in reglementering, plaatsen waar men terecht kan, ...) en ter beschikking stellen van het publiek
  • Actieplannen uitwerken en opstarten
    De resultaten evalueren
  • Aanvraagdossiers samenstellen voor financiële hulp, opleiding, ...
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Samen het individuele project bepalen (tewerkstelling, bedrijfsoprichting, opleiding, ...)
    Acties voorstellen (infosessies, werkaanbiedingen, ...)
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Dossiers van werkzoekenden beheren
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Prestaties van externe partners organiseren en opvolgen
  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...)
  • Noden en verwachtingen van de klant-werkgever identificeren (aanwerving, competentiebeheer, opleiding, ... )
    De samenwerkingsmodaliteiten bepalen

Aanbod

Extralegale voordelen:

  • Bedrijfscomputer
  • Bedrijfswagen
  • Elektronische maaltijdcheques
  • GSM-vergoeding
  • Hospitalisatieverzekering
  • Tankkaart
  • Thuiswerkopties
  • Dagdienst
  • ma-vr
  • 13e maand
  • Jaarlijkse bonus
  • Vakantiegeld

Solliciteren

Fatima Van Snick
02 507 15 76
select@groups.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht